Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com
ikona za zatvaranje

Slanje paketa

ikona za zatvaranje

Provjerite status vašeg paketa

Unesite u polje šifru paketa koja vam piše na računu i provjerite online status vašeg paketa.

Unesite točnu i potpunu šifru paketa kako je napisana na Potvrdi o slanju paketa (Prijevoznica). Prilikom predaje paketa na prodajnom mjestu Tiska dobit ćete Potvrdu o slanju. U slučaju poteškoća s radom sustava obratite nam se na tisakpaket@tisak.hr ili na telefon 072 000 001.

ikona za zatvaranje

Opći uvjeti poslovanja

ikona za zatvaranje

Pretplatite se na newsletter

Pretplatite se na newsletter i primajte obavijesti o svim novostima i pogodnostima Tisak paket usluge.

ikona za zatvaranje

ikona za zatvaranje

Hvala Vam što ste se registrirali na Tisak paket web stranici

Na prijavljenu e-mail adresu poslan Vam je e-mail s linkom za potvrdu registracije.
Klikom na link završit ćete proces registracije.

ikona za zatvaranje

Zaboravljena lozinka

Unesite email adresu svog korisničkog računa. Na unesenu email adresu biti će Vam poslan link za unos nove lozinke.

KORISNIČKI KUTAK

profil

 

   

   
  1. Predao sam paket na kiosk Tiska. Kad mogu očekivati da će stići na odredište?

   Status i lokaciju tvog paketa možeš provjeriti na Track&Trace aplikaciji. 


Napomene
Ukoliko je mjesto polazišta OTOK, a mjesto odredišta KOPNO: rok dostave bit će duži za 1 dan.
Ukoliko je mjesto polazišta OTOK, a mjesto odredišta isto OTOK: rok dostave bit će duži za 2 dana.

   2. Imam svoju kutiju. Moram li baš slati vašom?

    Pošiljatelj je obavezan pakirati pošiljku na način propisan Općim uvjetima, a ambalažu je moguće
    kupiti na kisocima Tiska prema važećem cjeniku.

  3. Mogu li slanje paketa platiti karticom online?

   Nije moguće platiti karticom online. Usluga se naplaćuje kod predaje paketa, plaćanje je moguće karticom ili gotovinom.

  4. Može li primatelj platiti paket?

   Trenutno nije moguće platiti paket prilikom preuzimanja već to mora učiniti pošiljatelj prilikom predaje paketa
   te mu se izdaje potvrda o slanju.

  5. Kako mogu saznati gdje je moj paket?

   Uz pomoć aplikacije Track&Trace možete pratiti svoj paket i u svakom trenutku provjeriti njegov status.
   Potrebno je samo upisati ID (šifru) paketa* u za to predviđeno polje nakon čega ćete dobiti informaciju
   o statusu Vaše pošiljke.

   * Šifra paketa unosi se točno onako kako je napisano u dokumentu. Obratite pažnju postoje li razmaci
     ili specijalni znakovi poput “-“.

   6. Koje sve statuse mogu vidjeti kod “Statusa paketa”?

    U distribuciji prema primatelju – paket je na putu do primatelja odnosno prodajnog mjesta koje ste odabrali
    prilikom popunjavanja obrasca
   Zaprimljen na PM - primatelj može podići paket na prodajnom mjestu
   Predan (tj. predan je primatelju) – paket je predan primatelju
   Čeka na povrat pošiljatelju – primatelj nije preuzeo paket u roku od 10 dana
   U povratu pošiljatelju – paket je u distribuciji prema pošiljatelju ukoliko primatelj isti ne preuzme u roku od 10 dana
   U dolasku na PM (povrat pošiljatelju) – paket je krenuo sa zadnjeg skladišta prema prodajnom mjestu pošiljatelja
   Vraćen pošiljatelju – pošiljatelj je preuzeo vraćeni paket
   Nije preuzet (tj. pošiljatelj ga nije preuzeo) – pošiljatelj iz nekog razloga nije preuzeo paket
   TisakPaket čuvanje – paket je na čuvanju ukoliko ga odbiju preuzeti primatelj i pošiljatelj

  7. Što ako moj paket kasni s dolaskom na kiosk?

    Ukoliko paket kasni na traženi kiosk treba uložiti žalbu isključivo pismenim putem.

  8. Što ako je vidljivo da je paket bio otvaran ili je ambalaža vidljivo oštećena?

   Prije preuzimanja potrebno je pregledati da li je kutija otvarana ili oštećena. Primatelj nije dužan preuzeti takav paket.
   Ukoliko primatelj ima reklamaciju potrebno ju je uputiti pismenim putem.

  9. Što ako je sadržaj mog paketa oštećen?

   Prema Općim uvjetima poslovanja, Tisak odnosno Tisak paket ne odgovara za sadržaj paketa jer u isti nema uvid.

  10. Mogu li kako zaštititi sadržaj svog paketa od oštećenja. Dobivam li zaštitnu  foliju
 s mjehurićima uz vašu kutiju?

   Tisak paket pošiljka ne smije sadržavati lako lomljive predmete. Ukoliko sadržaj paketa treba dodatno zaštiti  preporučamo
   da isto učinite kod kuće prije slanja paketa.

  11. Dostavljate li na otoke?

   Dostava paketa putem Tisak paket usluge moguća je i na otoke.

  12. Koliko dugo stoji paket kad stigne na prodajno mjesto?

   Paket na prodajnom mjestu stoji 5 dana od zaprimanja.

  13. Što se događa ako ne podignem svoj paket na kiosku?

   Ukoliko primatelj ne preuzme paket isti se vraća pošiljatelju.

  14. Mogu li zatražiti preusmjeravanje paketa na drugi kiosk?

   Jednom definirano odredište paketa naknadno nije moguće promijeniti.

  15. Smijem li slati svježe /smrznuto meso i drugu hranu?

   Prema Općim uvjetima poslovanja i zakona o poštanskim uslugama bilo kakva hrana je zabranjeni sadržaj
   paketa
 te je kao takvu nije preporučljivo slati.

  16. Trebam li znati šifru kioska kada dolazim ispuniti obrazac na prodajnom mjestu
   ili je dovoljna samo adresa?

    Preporučljivo je da prije slanja paketa na internet stranici locirate željeni kiosk i zapišete njegovu 6-znamenkastu šifru.
    Isto tako postoji mogućnost odabira željenog kioska na samom prodajnom mjestu.

  17. Ako se u međuvremenu zatvori prodajno mjesto gdje će završiti moj paket?

    Paket će se preusmjeriti na sljedeće najbliže prodajno mjesto koje ima Tisak paket uslugu i o tom obavijestiti primatelja.