ikona za zatvaranje

Slanje paketa

ikona za zatvaranje

Provjerite status vašeg paketa

Unesite u polje šifru paketa koja vam piše na računu i provjerite online status vašeg paketa.

Unesite točnu i potpunu šifru paketa kako je napisana na Potvrdi o slanju paketa (Prijevoznica). Prilikom predaje paketa na prodajnom mjestu Tiska dobit ćete Potvrdu o slanju. U slučaju poteškoća s radom sustava obratite nam se na tisakpaket@tisak.hr ili na telefon 072 000 001.

ikona za zatvaranje

Opći uvjeti poslovanja

ikona za zatvaranje

Pretplatite se na newsletter

Pretplatite se na newsletter i primajte obavijesti o svim novostima i pogodnostima Tisak paket usluge.

ikona za zatvaranje

ikona za zatvaranje

Hvala Vam što ste se registrirali na Tisak paket web stranici

Na prijavljenu e-mail adresu poslan Vam je e-mail s linkom za potvrdu registracije.
Klikom na link završit ćete proces registracije.

ikona za zatvaranje

Zaboravljena lozinka

Unesite email adresu svog korisničkog računa. Na unesenu email adresu biti će Vam poslan link za unos nove lozinke.

KORISNIČKI KUTAK

profil

S KIOSKA NA PAKETOMAT

Kreirajte paket online

Tisak paket - Paketomat je nova i revolucionarna usluga dostave paketa u Hrvatskoj koja radi na principu automata, to jest, velikog poštanskog pretinca putem kojeg je moguće poslati, odnosno primiti paket brzo i jednostavno!
Paketomati su dostupni na 50 TOP lokacija u Hrvatskoj i omogućuju sigurno slanje i preuzimanje paketa 0-24 sata, 7 dana u tjednu!

Ukoliko se paket šalje s kioska na Paketomat, primatelj ga može preuzeti u roku 72 sata od primitka obavijesti za preuzimanje.

Vrijeme dostave paketa s kioska na Paketomat:

u roku 2 dana od trenutka predaje ukoliko se šalje iz Zagreba
u roku 3 dana od trenutka predaje ukoliko se šalje iz Splita, Rijeke i Osijeka
u roku 4 dana od trenutka predaje koliko se šalje iz ostalih gradova/mjesta Hrvatske uključujući i otoke

Status i lokaciju tvog paketa možeš provjeriti na Track&Trace aplikaciji.


Cjenik i dimenzije paketa

  • Mala kutija (S): 200x200x150 mm - 15,00 kn (PDV uključen) *
  • Srednja kutija (M): 300x200x200 mm - 20,00 kn (PDV uključen) *
  • Velika kutija (L): 400x300x150 mm - 25,00 kn (PDV uključen) *
  • Omotnica za dokumente (A4): 10,00 kn (PDV uključen) *

* U navedene cijene uključena je i ambalažna kutija


Kako poslati paket s kioska na Paketomat?

  • Predajte Vaš paket na najbliži kiosk Tiska te ispunite podatke o primatelju i pošiljatelju
  • Obrazac možete popuniti na prodajnom mjestu ili prethodno online, putem Obrasca za slanje pošiljki
  • Sukladno veličini paketa na kiosku odaberite dimenziju TISAKpaket kutije za slanje (mala, srednja ili velika)
  • Odaberite Paketomat na koji želite poslati svoj paket
  • Plaćanje se vrši prilikom predaje paketa te se korisniku izdaje potvrda o slanju na kojoj se nalazi i šifra paketa


  • Primatelj paketa putem sms i/ili e-mail obavijesti zaprima PIN i QR kod te bira kojim će kodom otvoriti pripadajući pretinac na Paketomatu
  • Paket se može preuzeti u roku 72 sata od primitka obavijesti za preuzimanje

VAŽNO!

Prije slanja paketa pročitajte Opće uvjete poslovanja na www.tisakpaket.hr koji sadrže što sve TISAKpaket pošiljka ne smije sadržavati. Ako postoji dvojba da TISAKpaket pošiljka sadrži neki od zabranjenih predmeta, Tisak može otvoriti i pregledati sadržaj pošiljke pod uvjetima propisanim Zakonom o poštanskim uslugama.


Kako odabrati Paketomat za dostavu?

  • Željeni Paketomat možete odabrati na lokatoru na način da unesete adresu pošiljatelja i primatelja u za to predviđena polja a lokator će prikazati obližnje Paketomate

Najbliži Paketomat potraži ovdje


Provjerite status Vašeg paketa

Uz pomoć aplikacije Track&Trace na www.tisakpaket.hr možete pratiti status Vašeg paketa.
Potrebno je samo upisati ID (šifru) paketa u za to predviđeno polje nakon čega ćete dobiti informaciju o statusu pošiljke.