ikona za zatvaranje

Slanje paketa

ikona za zatvaranje

Provjerite status vašeg paketa

Unesite u polje šifru paketa koja vam piše na računu i provjerite online status vašeg paketa.

Unesite točnu i potpunu šifru paketa kako je napisana na Potvrdi o slanju paketa (Prijevoznica). Prilikom predaje paketa na prodajnom mjestu Tiska dobit ćete Potvrdu o slanju. U slučaju poteškoća s radom sustava obratite nam se na tisakpaket@tisak.hr ili na telefon 072 000 001.

ikona za zatvaranje

Opći uvjeti poslovanja

ikona za zatvaranje

Pretplatite se na newsletter

Pretplatite se na newsletter i primajte obavijesti o svim novostima i pogodnostima Tisak paket usluge.

ikona za zatvaranje

ikona za zatvaranje

Hvala Vam što ste se registrirali na Tisak paket web stranici

Na prijavljenu e-mail adresu poslan Vam je e-mail s linkom za potvrdu registracije.
Klikom na link završit ćete proces registracije.

ikona za zatvaranje

Zaboravljena lozinka

Unesite email adresu svog korisničkog računa. Na unesenu email adresu biti će Vam poslan link za unos nove lozinke.

KORISNIČKI KUTAK

profil

SLANJE PAKETA PUTEM TISAK PAKET WEB STRANICE

Iskoristite prednost slanja paketa putem Tisak paket web stranice jer je slanje paketa brzo i jednostavno. Možete odabrati tri načina slanja paketa:


Slanje paketa u Hrvatsku

Slanje paketa u Hrvatsku podrazumijeva da su i primatelj i pošiljatelj u Hrvatskoj. Paket možete poslati na preko 1500 raznih dostavnih mjesta u našoj mreži a to su kiosci Tiska, prodavaonice Tisak media centri i Super i Maxi Konzumi.


Slanje paketa u svijet

Slanje paketa u svijet podrazumijeva da je primatelj izvan granica Hrvatske, dok je pošiljatelj u Hrvatskoj. Paket možete poslati u bilo koju državu i to po povoljnim cijenama i brzom i sigurnom dostavom.


Paketomat

Paketomat je nova usluga koja Vam omogućava da svoje online naručene pošiljke preuzmete kada i gdje god želite unutar naše mreže Paketomata. Također, možete slati svoje pakete s Paketomata na Paketomat po najpovoljnijim cijenama u Hrvatskoj.

PODACI O PRIMATELJU


Prilikom slanja paketa, prvi korak je ispunjavanje podataka o primatelju. Ispunite sve podatke o primatelju a u ovom koraku obavezno upišite točan broj mobilnog uređaja primatelja, primatelj će na taj broj primiti SMS poruku kada pošiljka stigne na odabrano odredište.


PODACI O POŠILJATELJU

Drugi korak je da ispunite svoje vlastite podatke te odaberete mjesto (Ishodište) gdje ćete predati paket koji šaljete. Molimo Vas da podatke ispunite točno kako bi Vas, u slučaju poteškoća prilikom slanja ili povrata pošiljke, mogli kontaktirati.

PODACI O PAKETU

Treći korak su podaci o paketu, ovdje odaberite sadržaj paketa koji šaljete te unesite vrijednost paketa (maksimalna vrijednost paketa je 500 HRK). Također upoznajte se s našim općim uvjetima i pravilima poslovanja te izjavom o zaštiti i tajnosti osobnih podataka. Sve podatke koje ste podijelili s nama, naša je dužnost da ih štitimo.
Kada kliknete na POŠALJITE PAKET odlazite na četvrti korak gdje vam prikazujemo sve podatke koje ste kroz korake slanja paketa unijeli.

Ove podatke možete izmijeniti i kada ste zadovoljni sa svim podacima, kliknite na POTVRDI POŠILJKU kako bi potvrdili pošiljku.

USPJEŠNO KREIRAN OBRAZAC

Čestitamo, uspješno ste kreirali obrazac za slanje paketa. Isti obrazac možete isprintati i donijeti na prodajno mjesto prilkom slanja paketa ili jednostavno prodavaču pokažite na zaslonu Vašeg mobilnog uređaja e-mail s bar kodom koji smo Vam poslali:

Za bilo kakva pitanja, slobodno nam se javite na kontakt telefon 072 000 001, kontakt e-mail tisakpaket@tisak.hr , ili posjetite našu Kontakt stranicu.